عطر و ادکلن های مردانه و زنانه با قیمت مناسب

هر آنچه که نیاز است در‌باره ی عطر و ادکلن های معروف بدانید

عطر و ادکلن های مردانه و زنانه با قیمت مناسب

هر آنچه که نیاز است در‌باره ی عطر و ادکلن های معروف بدانید

انواع رایحه‌ی عطرها و ارتباط آن با شخصیت شما

انواع رایحه‌ی عطرها و ارتباط آن با شخصیت شما :

عطرها در دسته‌بندی مختلفی از انواع رایحه‌ها قرار دارند و هرکدام می‌تواند نشانگر ابعاد شخصیتی شما باشند که در این پست به اختصار به آن‌ها می‌پردازیم :

+ عطرهای تند : این نوع از عطرها مورد اعتماد بسیاری از مردم است چرا که افرادی که از این نوع عطرها استفاده می‌کنند افراد دارای اعتماد به نفس بالایی هستند.

بر طبق نظرسنجی‌ها بیشتر افرادی که به این نوع از عطرها علاقه دارند مدیران و تصمیم گیرنده‌های گروه هستند. اکثر این افراد روحیه‌ای شاداب و سرزنده دارند.

+ عطرهای گرم : افرادی به شدت رقابتی و مسئولیت‌پذیر، بسیار اهل تلاش و خالی از حسادت و خشونت می‌باشند. این افرد برای دوستی کاملا قابل اعتماد هستند.

+ عطرهای ملایم : با این که شاید در وهله‌ی اول این نوع افراد مرموز به نظر بیایند اما در واقع به سادگی می‌توانید نظرشان را جلب کنید. این افراد در هر جمعی که قرار بگیرند محبوب آن جمع خواهند بود.

+ عطرهای تلخ : کسانی که از این نوع عطر‌ها استفاده می‌کنند افرادی باانگیزه‌ی بالا هستند صبوری و خویشتن‌داری از مشخصات بارز این افراد  است.

+ عطرهای خنک : این افراد نوعی حس برتری به اطرافیان خود دارند. آن‌ها به راحتی از عهده‌ی هر کار برمیایند و می‌توانند بهترین میزبان برای اطرافیان خود باشند.
+ عطرهای شیرین : افرادی به شدت احساسی و خیال‌پرداز ، اهداف زندگی آن‌ها ممکن است برایتان عجیب به نظر برسد اما با این حال این افراد برایتان بسیار دوست داشتنی خواهند بود.

نظر شما چیست؟ رایحه‌ی مورد علاقه‌ی شما چیست؟

عطر زنانه ایوروشه اویدنس Yves Rocher Evidence for women عطری هوس انگیز

عطر زنانه ایوروشه اویدنس  Yves Rocher Evidence for women عطری هوس انگیز :

عطر زنانه ی ایوروشه اویدنس با به وجود آوردن احساس سبکی منحصر به فردی شروع میشود. گویی همه چیز در اطراف شما هماهنگ و روشن و ساده میشود.

این عطر با رایحه ی ترج و برگ های بنفش شروع میشود و بعد از عبور از رایحه هایی مثل گل رز، یاسمن و لیلی وحشی دره به رایحه ی پانچولی میرسد. عطری با احساسی شیرین و ایجاد سایه ای از آرامش.

عطر زنانه ی ایوروشه در اندازه ی 50 میلی به بازار عرضه شده است.

عطر زنانه وان دایرکشن دت مومنت One Direction That Moment

در این پست قصد داریم که به معرفی یکی از عطر‌های زنانه‌ی محبوب بپردازیم :

عطر زنانه وان دایرکشن دت مومنت One Direction That Moment عرضه شده در سال 2014 و با رایحه‌ی ملایم و شیرینی که دارد برای استفاده در طول روز مناسب می‌باشد. این عطر با رایحه‌ای ملایم اعتماد  به نفس را برای استفاده کننده به ارمغان می‌آورد.

عطر زنانه One Direction That Moment بعد از استفاده به ترتیب رایحه‌های زیر را دارد.

رایحه اولیه : سیب سبز – گریپ فوروت

رایحه میانی : گل یاس – گل بنفشه

رایحه پایه : مشک – نت های چوبی

بی شک بعد از استفاده از آن رضایت خاطر خواهید داشت.


عطر زنانه اولریک دو وارن Ulric De Varens Dorient Saphir EDP For Women

عطر زنانه اولریک دو وارن Ulric De Varens Dorient Saphir EDP For Women بسیار با کیفیت و زنانه و با رایحه ای گرم و شیرین می‌باشد. حجم این ادکلن 100 میلی لیتراست و مناسب استفاده در فصل سرد و مناسب خانم هایی است که به دنبال جذابیت در جمع دوستان و آشنایان خود هستند. پرفیوم زنانه اولریک دو وارن نت آغازین خود را با ترکیب میوه شروع می کند و با گذشت زمان جای خود را به نت های میانی می دهد.

عطر و ادکلن زنانه اولریک دو وارن از نت های زیر تشکیل شده است :

§         رایحه اولیه : میوه

§         رایحه میانی : رز، یاسمین

§         رایحه پایانی : پاتچولی، وانیل، عنبر


تفاوت بین عطر یا perfume ، eau du perfume ، eau de Toilette ، ادکلن و افتر شیو:

تفاوت بین عطر یا perfume ، eau du perfume ، eau de Toilette ، ادکلن و افتر شیو:

تفاوت بین تمامی این موارد در غلظت آن ها می‌باشد.

غلیظ‌ترین عصاره مربوط به عطر می‌باشد که با غلظتی بین 15 تا 40 درصد ماندگارترین بوها و در عین حال گران‌ترین نوع می‌باشد.

در درجه‌ی بعدی ادو پرفیوم با غلظتی حدود 7 تا 15 درصد که رایج‌ترین نوع عطر می‌باشد و ماندگاری مناسبی نیز دارد و به گرانی عطر نیست.

بعد از ادوپرفیوم، ادوتوالت با غلظت حدود 1 تا 6 درصد و بوی ملایم قرار دارد و برای ماندگاری بوی آن باید در طول روز چندین مرتبه از آن استفاده کرد.

و آخر از همه ادوکلن (Eau de Cologne) است که در واقع همان ادو توالت (Eau de Toilette) است، بویی ملایم دارد و ماندگاری ‌ش نیز به همان اندازه است.

در 
افترشیو های مخصوص آقایان کمترین مقدار عصاره روغنی به‌کار می‌رود به همین دلیل دوام بویش از بقیه کم‌تر است.